SlovenskyEnglishČesky

Zimní dovolená - lyžování v Alpách - Itálie, Francie, Rakousko, Švýcarsko

first minute Itálie, Chorvatsko

Úvodní informace pro klienty

Co byste měli vědět před cestou na lyžovačku - užitečné informace k pobytem cestovní kanceláře Reny Travel k oblastem jako doprava, ubytování, stravování, obrázky, příplatky, parkování, asistenční služby a podobně.


1) Vlastní doprava

Klienti, kteří použijí vlastní dopravu, odpovídají za dodržení termínu nástupu a ukončení pobytu a tedy i čerpání resp. nečerpání služeb. Přesné časy nástupu a ukončení pobytu budou uvedeny v pokynech na cestu.

2) Nástup na ubytování

Nástup na ubytování (tzv. check-in) je v odpoledních hodinách (hotely zpravidla od 14,00 hod, apartmány od 16,00 - 18,00hod). Ubytovací zařízení je nutné uvolnit v dopoledních hodinách (9,00 -10,00 hod), tzv. check-out. V případě opožděného nástupu je nutné tuto skutečnost nahlásit předem telefonicky (hlavně při ubytování v apartmánech). V opačném případě negarantujeme ubytování v den příjezdu, ubytování bude možné až následující den.

3) Ubytování

Všechna ubytovací zařízení v naší nabídce jsme pečlivě vybrali. Při každém zařízení uvádíme oficiální kategorii, do které byly tyto zařízení zařazeny a která odpovídá mezinárodním kritériím.

Složení apartmánů - rozmístění a typ lůžek (manželská postel, rozkládací gauč, samostatná lůžka, patrové postele a pod.) se může při konkrétních apartmánech lišit, odpovídá však uvedenému počtu lůžek v popisu apartmánu.

Přidělování pokojů je plně v kompetenci hotelu a naše CK nemá možnost ho ovlivnit. Vybavení, velikost a poloha jednotlivých pokojů ve stejném zařízení nejsou vždy stejné.

Jednolůžkové pokoje (i když jsou s příplatkem) jsou většinou menší, hůře situované a často bez balkonu.

Během hlavní sezóny se občas vyskytnou případy "overbookingu" - přeplnění zařízení jejich vlastní chybou, kdy Vám musí být poskytnuto ubytování minimálně stejné, případně vyšší kategorie.

Absolutní klid v lyžařských oblastech nenajdete, protože k lyžování a zimní dovolené patří i aprés ski - zábava po lyžování, bary, diskotéky a noční kluby, které mohou způsobovat hluk.

Období před a po sezóně přináší vedle výhodných cen i skutečnost, že některá zařízení a služby jsou omezené nebo vůbec nejsou v provozu.

4) Vyobrazení

Publikované obrázky mají především ilustrační charakter, protože není možné zobrazit všechny typy ubytování. Ubytovací zařízení, pokoje a apartmány však odpovídají typu a popisu na stránkách - v internetovém katalogu.

5) Vzdálenost od vleku / skibus

Údaje o vzdálenosti ubytovacího zařízení od vleku / sjezdovky / zastávky skibusu jsou pouze orientační. Zpravidla je využívání skibusů již zahrnuto v ceně skipasu. Skibusy jezdí po určených trasách a v přesně určených časech. Některá zařízení poskytují vlastní skibusy nebo menší "shuttle busy" za poplatek nebo zdarma. Frekvence jízd a časy jsou výhradně v kompetenci poskytovatele a nelze je ze strany CK ovlivnit.

6) Stravování

Pestrost a typ stravy je dán zvyklostí místní kuchyně a úrovní ubytovacího zařízení. Kontinentální snídaně sestává z teplého nápoje (káva, čaj), bílého pečiva nebo sucharů, másla, džemu a někdy i medu. Rozšířené kontinentální snídaně jsou obohaceny o salám, sýr nebo vajíčka.

Stravování formou bufetových stolů znamená volnou kombinaci z nabídky, odpovídající příslušné kategorii hotelu. Servírované večeře (i obědy) jsou s obsluhou a večeře formou menu nabízejí výběr z několika menu (zpravidla se objednává den předem), někdy salát a dezerty formou bufetu.

Nápoje k večeři nikde nejsou v ceně pokud není uvedeno jinak.

Polopenze je kombinace snídaně a večeří, pobyt začíná večeři v den příjezdu a končí snídani v den odjezdu. Plná penze obsahuje navíc oběd. Kombinace typu "polopenze plus", "more inclusive" nebo "all inclusive" obsahují vždy ještě něco navíc, konkrétní složení  takové nabídky naleznete v popisu hotelu v části "stravování".

Při ubytování s možností vaření jsou k dispozici kuchyňky či kuchyňské kouty, vybavené ledničkou (může být i bez mrazícího boxu) a elektrickým dvouvařičem resp. plynovým či jiným sporákem - i dle kategorie ubytování.

Kuchyňské vybavení se skládá se základního nádobí a nemůžete tedy očekávat plně vybavenou kuchyň (může chybět např. oblíbený typ nože, otvírák na konzervy nebo nádobí nemusí být v dostatečném množství).

7) Parkoviště / garáž

Parkoviště u ubytovacích zařízeních, není-li uvedeno jinak, jsou zdarma do vyčerpání kapacity a není možnost nárokovat si na parkovací místo, pokud není za poplatek nebo uvedeno jako rezervované pro každý pokoj nebo apartmán.

8) Příplatky

Povinné příplatky se hradí zpravidla na místě v den příjezdu a jejich výška je uvedena u konkrétního zařízení (vratná kauce, závěrečný úklid, místní taxa, poplatek za dítě do 2 let atd.).

Ostatní doplatky se hradí zpravidla v CK nebo CA, pokud není uvedeno jinak a jsou to doplatky za služby, které nejsou zahrnuty v ceně pobytu ale hotel je poskytuje za příslušný doplatek (doplatek za jednolůžkový pokoj, obědy, balkon atd.)

9) Asistenční služby

Asistenční služby jsou telefonické služby v českém nebo slovenském jazyce. Může to být pracovník CK Reny Travel nebo zástupce zahraničního partnera, kteří jsou dostupní jen telefonicky, jsou však schopni pomoci a poradit v mimořádných situacích. Informace ohledně jména a kontaktu na asistenční službu budou uvedeny v "Pokynech na cestu", které klient obdrží před pobytem spolu s ubytovacím poukazem - voucherem.

Doporučujeme taky pořídit si komplexní cestovní pojištění - jeho součástí je asistenční služba pojišťovny v případě pojistné události.

Více aktuálních informací najdete na domovské stránce:
KLIENTSKÝ SERVIS


Na případné nejasnosti se před cestou raději zeptejte našich pracovníků, tel. 00421-2-54640661 nebo využijte kontaktní formulář na stránce kontakt cestovní kancelář Reny Travel