SlovenskyEnglishČesky

Zimní dovolená - lyžování v Alpách - Itálie, Francie, Rakousko, Švýcarsko

first minute Itálie, Chorvatsko

Nejčastěji kladené otázky


    Jak postupovat při nákupu dovolené?


1. Vyberete si z naší nabídky zde představuje hotel (rezidenci, apartmán), nebo nám napíšete představu, jak by měla vaše dovolená vypadat a my vybereme za Vás, nabídneme Vám vyhovující kapacity.

2. Vyplníte jednoduchý formulář na příslušné stránce hotelu a odešlete nám svůj dotaz nebo nám zavoláte telefonicky, nebo si domluvíte osobní schůzku, nebo navštívíte některého z našich smluvních prodejců ve vašem městě.

3. Obratem Vám potvrdíme Váš požadavek, resp. do 24 hod. během pracovních dní zajistíme řešení pro Vaši dovolenou, které není z našeho katalogu.

4. Pokud jste rozhodnutý, potvrdíte svůj požadavek zaplacením zálohy a zájezd je Váš (rezervace se stává závaznou).

Postup při závazné rezervaci:
Pro závaznou rezervaci je nutné nahlásit údaje (jména, adresy trvalého bydliště, data narození) všech účastníků pobytu. Vystavíme smlouvu o obstarání zájezdu a zašleme Vám ji na zkontrolování. Následně zaplatíte 50% zálohu všech objednaných služeb, resp. celou částku se jedná o pobyt za méně než 30 dnů od data rezervace nebo speciálních termínů, jako jsou silvestrovské pobyty.
 
5. My vystavíme potřebné doklady a zašleme Vám všechny instrukce včas, abyste na nic nezapomněli a mohli spokojeně vycestovat. Asi 10 dní před nástupem na pobyt Vám zašleme všechny příslušné potřebné cestovní doklady (ubytovací poukaz, pokyny na cestu, kontakty na asistenční službu…).

6. Během celého pobytu jsme Vám k dispozici na telefonních číslech asistenční služby, ve vybraných střediscích i osobně prostřednictvím delegáta v místě Vašeho pobytu, pro případ, že se vyskytnou jakékoliv problémy.

7. Po Vašem návratu se potěšíme, pokud se s námi podělíte o postřehy a zážitky z lyžování a budeme rádi, pokud začnete využívat výhody člena klubu RenyTravel, kterým se stává každý náš zákazník. Zpětná vazba od Vás je pro nás důležitá! 



    Proč využít služeb cestovní kanceláře Reny Travel?


Protože šetříme Váš čas. A čas jsou peníze. Dnes už si téměř každý odvážnější a zdatnější internetový surfař dokáže "vygooglovat" nejrůznější nabídky ubytování. Kdo se tomu už někdy intenzivně věnoval, ví, že tato činnost zabere hodně času - zejména, když máte složitější požadavek. Atypický nebo top termín, více pokojů, vícelůžkový pokoj, to vše mohou být "komplikace". Naše znalost produktu a množství dobrých kontaktů nám umožňuje flexibilně reagovat i na tyto situace a připravit zajímavé nabídky.

Protože víme, co Vám nabízíme. Sami rádi cestujeme, velmi rádi lyžujeme a lyžařská střediska osobně navštěvujeme a testujeme. Takže i když Vám dochází inspirace - a kam letos? - něco dobrého určitě společně vymyslíme.

Protože vyřídíte vše na jednom místě. A to je opět i úspora času a často i dalších financí při využití výhodných balíčků produktů. Kromě ubytování zajistíme na lyžovačku i skipasy, pronájem lyžařského vybavení, lyžařských instruktorů, dopravu, pojištění sportů i odpovědnosti za škody, průvodce, wellness balíčky, aktivity pro nelyžaře… Vše závisí na Vaší fantazie (a finančních možností).

Protože nakoupíte za výhodnou cenu. V mnoha zařízeních máme sjednané speciální zvýhodněné podmínky a ceny pro naše klienty. V některých hotelech získáte bonusy, které nejsou jinak dostupné. Jinde bude cena srovnatelná s hotelovou a jako stálý klient získáte věrnostní slevu, díky níž bude Vaše cena bezkonkurenční.

Protože jednáte s lidmi, které znáte jménem, ​​můžete jim zavolat a v případě zájmu si i domluvit schůzku. Jsme Vám k dispozici nejen tehdy, když vybíráte vhodnou destinaci a ubytování, ale i když jste za pobyt už zaplatili a i tehdy, když jste na dovolené - věnujete se lyžování. Máte na nás kontakt a můžete se na nás kdykoliv obrátit - na naši kancelář nebo asistenční službu. Na našem přístupu k zákazníkům si zakládáme a preferujeme budování dlouhodobých vztahů založených na vzájemné důvěře. U nás má každý klient jméno, není jenom rezervačním číslem.

Protože získáváte právo na to, co si zaplatíte. Objednáním zájezdu v cestovní kanceláři získáte možnost úspěšně se stěžovat, pokud se vyskytne problém či nedostatky, právo na reklamaci, jistotu odškodnění, pokud jste v právu a partnera, který "hraje za Vás ".



    Last-minute ano / ne?


Úhradou zálohy, resp. celé částky z ceny zájezdu se mění situace při vybírání dovolené na stav závazný. Pokyny, jak a dokdy zaplatit za zájezd jsou přesně uvedeny v instrukcích od našeho pracovníka. Může nastat několik situací. Platbu je možné zrealizovat v klidu - v průběhu několika dní. Takto to vypadá u většiny zájezdů nakupovaných v dostatečném předstihu.

Opačnou situací jsou zájezdy z nabídky Last-minute nebo zájezdy nakupované na poslední chvíli pár dní resp. hodin před vycestováním. Tehdy Vám poskytneme často jen pár hodin na rozhodování, aby bylo možné nabídnout toto volné ubytování ještě někomu jinému, pokud byste si to Vy rozmysleli.

V případě, že jste rozhodnuti koupit si takový zájezd, musí proběhnout i úhrada rychle (většinou již celá cena zájezdu). Z různých bezpečnostních důvodů je platba považována za uhrazenou, až když se peníze nacházejí v naší pokladně, resp. na našem účtu. Teprve tehdy je zájezd Váš.

Tento adrenalinový způsob nakupování není vhodný pro každého. Někteří zákazníci nakupují zájezdy zásadně tímto způsobem, je to jejich styl. Jiní bývají do této situace uvedeni různými okolnostmi, po zbrklém jednání se nesprávně rozhodnou, zaplatí, rozleží se jim to v hlavě, možná by si to chtěli i rozmyslet - ale většinou se už nic nedá změnit. Situace podobná jako na aukci, zvedli jste ruku, licitátor příklep, věc je Vaše.

Jedním z argumentů těch, co kupují zájezdy na poslední chvíli, bývají slevy z ceny. Než má zůstat pokoj v hotelu prázdný, tak jej hoteliér prodá i za podstatně nižší cenu (ale ne v každém hotelu!). Protiargumentem je skutečnost, že to co se nestihlo prodat včas a zůstalo do poslední chvíle v nabídce je zbožím, které není "nejvychytanější". Dobré hotely se vyprodávají i půl roku až rok před sezónou. Tuto skutečnost také dobře zvažte. Je paradoxní, že existují zákazníci, kteří nakupují ve "výprodeji", ale mají ty nejvyšší nároky na kvalitu.

Na nabídky typu "last minute" se ale v zimní sezóně při lyžařských pobytech nespoléhejte. Přestože má často klient, který objednává lyžařský pobyt v srpnu pocit, že se ozval brzy, není to pravda. (Jen pro srovnání, tady se oficiální prodej letní sezóny začíná cca v lednu - tj. 5 měsíců před červnem jako prvním letním měsícem. Pokud za první zimní měsíc bereme prosinec, oficiálně by bylo zahajovat prodej v červenci.) Takoví Němci si rezervují pokoj na další rok při odchodu z jedné lyžovačky.

My však rozumíme i situaci těch z Vás, kteří musí počkat na schválení dovolené v práci, potvrzení od partnera nebo partie kamarádů či váhají se zdravotním stavem dětí (doporučujeme pojištění storna bez ohledu na to, zda objednáváte půl roku nebo týden před lyžováním). Děláme vše pro to, abychom našli ideální řešení pro Vaši zimní dovolenou i na poslední chvíli. Naše znalost prostředí a produktu nám umožňuje dobře alternovat, i když je už to, co byste si vybrali nejraději, obsazeno.



    Jak zaplatit za zájezd, když to musí být rychlé?


Pokud při koupi zájezdu na poslední chvíli doručíte peníze v hotovosti do cestovní kanceláře k nám, nebo k našemu smluvnímu partnerovi ve vašem městě ve stanovené lhůtě (často jen pár hodin), je vše v pořádku. Pokud musíte zaplatit bankovním převodem, mějte na paměti následující:
- Pokud děláte bankovním příkazem bezhotovostní převod v rámci téže banky, proběhne převod za pár minut.
- Pokud posíláte peníze z jedné banky do jiné, trvá i 48 hodin, dokud se peníze ocitnou na účtu příjemce.
Pro české klienty nabízíme účet v ČSOB (její pobočky se nacházejí téměř v každém větším městě). Pokud máte svůj osobní účet v nějaké jiné bance, je nejlepší vybrat potřebnou částku v hotovosti, zajít do nejbližší pobočky ČSOB a vložit hotovost na náš účet přímým vkladem. Takto máte jistotu, že úhrada je u nás za 10 minut a Váš zájezd nepropadne.



    Jaký je rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou?


Pro vysvětlení rozdílu mezi cestovní kanceláří (CK) a agenturou (CA) je třeba vysvětlit co je zájezd. Zákon o zájezdech, podmínkách podnikání pro cestovní kanceláře a agentury (v SR č.281/2001. S.) definuje přesně, co to je zájezd. Zjednodušeně se dá říci, že zájezd je kombinace více služeb v cestovním ruchu. Např. ubytování plus doprava je zájezd.

Cestovní kancelář je oprávněna organizovat zájezdy (agentura ne). CK je povinna mít pojištění proti krachu (úpadku), aby se její klientům nemohla stát situace, že jsou vycestování ve světě, cestovka vyhlásí krach a jim nebude poskytnuto ubytování, doprava…, a jiné služby, které si objednali a zaplatili. V případě takové situace se o klienty postará pojišťovna z pojistky zkrachované cestovní kanceláře.

Předchozí odstavec zároveň vysvětluje, proč si dát pozor a neriskovat cestování s nepojištěnou cestovkou. Přesto, že podnikání cestovní kanceláře bez pojištění svého úpadku je protizákonné, je takových podvodných cestovek několik. Ověřit zda je daná cestovka pojištěna nebo ne si můžete jednoduše na stránkách pojišťoven, které tento druh pojištění uzavírají a zveřejňují seznamy pojištěných CK. Každá poctivě smýšlející cestovní kancelář uvádí svůj pojistný certifikát ve svých katalozích, internetových stránkách, resp. v jiných publikovaných materiálech. Na požádání Vám jej bez problému předloží.

Cestovní agentury nesmějí organizovat své vlastní zájezdy, prodávají zájezdy cestovních kanceláři jako zprostředkovatelé, většinou se stejným servisem a cenami, jako byste dostali přímo v cestovce. Jejich výhodou je hlavně to, že nabízejí zájezdy od více cestovek na jednom místě, takže zákazníkovi stačí navštívit jednu dobrou agenturu a získá takový přehled, jakoby pochodil několik desítek CK.



    Co ukazují obrázky hotelu, jsou reklamovatelné?


Často se stane, že při rozhodování a výběru dovolené sehrají významnou roli obrázky, které zákazníkovi pomohou při rozhodování. Ale co když po příjezdu na dovolenou vnímáte rozdíl mezi představou vytvořenou z obrázků a samotnou skutečností? Snahou naší cestovní kanceláře je abychom prezentovali daný pokoj, hotel, středisko, co nejvěrohodnějšími obrázky. Vždy je to však relativní.

1. Obrázek je obrázek, skutečnost je něco jiného. Asi každý si vzpomeneme na šokující reakci, když jsme poprvé zahlédli svou vlastní fotku v nové občance :-)

2. Ani nejvěrnější obrázek daného objektu není objektem samotným. Jsou to 2 různé věci.

3. Ano, propagační fotografie se upravují, přibarvují, zkrášlují. Jsou významným marketingovým nástrojem. Je třeba tomu takto správně rozumět.

Je překvapivé, že skoro všechny stížnosti (i když jich nebylo moc), které jsme nemohli uznat za způsobilé reklamace, se opíraly o srovnávání rozdílu mezi obrázky a skutečností. Na příslušných místech přitom zveřejňujeme informaci: "...Publikované obrázky mají pouze ilustrativní charakter, není možné zobrazit všechny pokoje v každém zařízení. Některé hotely mají mnoho různých pokojů, my se pokoušíme zobrazit co nejvíce, často však máme jen omezený výběr obrázků jak k hotelu, tak k jednotlivým turistickým střediskům. Vždy se však snažíme, abyste si uměli vytvořit co nejvěrnější obraz uváděné nabídky. "

Obrázky jsou pouze ilustrace, což je však závazné je informace: ubytovací zařízení, hotely, hotelové pokoje a apartmány odpovídají typu a popisu. To v praxi znamená, že závazné jsou jen texty a čísla, které jsou uvedeny v popisech. Obrázek může být sebehezčí, pokud text uvádí např. ... "Pokoje jsou zařízeny starším nábytkem jednoduše a účelně" třeba si pohled na obrázek poopravit podle textu. Ne všechna ubytovací zařízení mají fotogalerie pravidelně aktualizovány, je tedy třeba počítat i s působením "zubu času".

Pokud máte při výběru ubytování pochybnosti o zobrazeném zařízení, konzultujte výběr s našimi pracovníky. I my nabídku průběžně aktualizujeme a možná právě ve Vámi zvažovaném zařízení máme nachystané nové obrázky na lepší ilustraci, které přednostně doplníme nebo Vám zašleme emailem.


--------------------------------------------

Více aktuálních informací najdete na domovské stránce:
KLIENTSKÝ SERVIS


Neodpověděli jsme na Vaše otázky? Kontaktuje nás, rádi odpovíme -> kontakt